Velden zijn niet correct ingevuld
IMG_2420
Visual overlay

Nota ontvangen van Fa-med?

Als zorgaanbieder geven wij u graag alle aandacht. Daarom hebben wij de verwerking van onze nota’s overgedragen aan
Fa-med. De nota van de behandeling en/of zorgmiddelen ontvangt u dan ook van Fa-med. In sommige gevallen wordt uw nota eerst gedeclareerd bij uw zorgverzekeraar. U ontvangt dan alleen een (rest)nota voor de kosten die niet door uw verzekeraar worden vergoed.

Vergeet niet uw nota op tijd te betalen. De betalingstermijn die Fa-med hanteert is 30 dagen. Lukt het u niet om op tijd aan uw betalingsverplichting te voldoen? Vraag een betalingsregeling aan via notavanfamed.nl of bel het contact center van Fa-med op 0900-0885 (€ 0,15 per minuut, met starttarief van 4,54 cent en uw gebruikelijke belkosten).

Voor een correcte administratie en facturatie dienen wij uw gegevens aan Fa-med te verstrekken. Fa-med gaat hier, net als wij, uiterst zorgvuldig mee om. Daarnaast is Fa-med ISO 9001 en NEN 7510 gecertificeerd. Meer informatie over het privacybeleid van Fa-med kunt u vinden op notavanfamed.nl.

Voor vragen over uw nota kunt u veel informatie terugvinden op notavanfamed.nl. Daarnaast kunt u contact opnemen met het Fa-med contact center via 0900-0885 (€ 0,15 per minuut, met starttarief van 4,54 cent en uw gebruikelijke belkosten). Wilt u een nieuw origineel van uw nota ontvangen, bel dan naar 0900-0882 (€ 1,30 per gesprek en uw gebruikelijke belkosten). Zij zijn iedere werkdag van 08:00 tot 18:00 bereikbaar.

Partners van Reys

Famed

Dekra certificaat